Suport tehnic

Operator: „Ridge Hall, asistenta cu clientul; cu ce va pot ajuta?”
Client: „Da, pai, am probleme cu WordPerfect.”
Operator: „Ce fel de probleme?”
Client: „Pai, in timp ce scriam, dintr-o data mi-au fugit cuvintele”
Operator: „Au fugit?”
Client: „Dau, au disparut”
Operator: „Acum ce va apare pe ecran?”
Client: „Nimic”
Operator: „Nimic??”
Client: „Este gol; nu accepta nimic din ce scriu”
Operator: „Mai sunteti pe WordPerfect, sau ati iesit din program??”
Client: „Cum sa-mi dau seama?”
Operator: „Vedeti fereastra programului pe ecran??”
Client: „Ce-i aia fereastra?”
Operator: „Nu conteaza. Puteti sa miscati cursoul pe ecran?”
Client: „Pai nu exista niciun cursor: V-am zis, nu accepta nimic din ce tastez”
Operator: „Monitorul are un beculet care sa va indice daca e deschis??”
Client: „Ce e aia monitor?”
Operator: „Este chestia aia cu ecran care arata ca un televizor pe care va arate ce scrieti. Are jos o lumina micuta care sa va arate daca este deschis??”
Client: „Nu stiu”
Operator: „Atunci, uitati-va in spatele monitorului si vedeti unde duce cablul de alimentare. Il puteti vedea?”
Client: „Da, da, cred ca da”
Operator: „Perfect. Urmariti cablul si vedeti daca este in priza”
Client: „Da, este”
Operator: „Cand erati in spatele monitorului, ati vazut ca acolo erau doua cabluri in spate, nu doar unu??”
Client: „Nu”
Operator: „Pai, sunt doua. Va rof sa va uitati din nou in spate si sa gasiti cel de-al doilea cablu”
Client: „L-am gasit”
Operator: „Urmati-l si vedeti daca capatul celalalt este introdus corect in spatele computerului”
Client: „Nu ajung”
Operator: „Bine. Dar macar puteti vedea daca este introdus bine??”
Client: „Nu”
Operator: „Chiar daca incercati sa va aplecati mai mult tot nu vedeti??”
Client: „Nu vad nu pentru ca nu ajung la el ci pentru ca e intuneric”
Operator: „Intuneric?”
Client: „Da, lumina din birou e stinsa si singura lumina pe care o am vine de pe ferestra dar nu e de ajuns”
Operator: „Pai, va rog sa deschideti lumina pentru cateva minute”
Client: „Nu pot”
Operator: „Nu puteti? De ce??”
Client: „Pentru ca e pana de curent”
Operator: „Pana……… pana de curent?!?! Aha, mda, bine, am inteles acum care e problema. Mai aveti cutia in care a venit computerul si manualele de functionare??”
Client: „Da, le tin in dulap”
Operator: „Foarte bine. Luati-le, scoate computerul din priza, impachetati-l in cutie asa cum era cuand l-ati cumparat. Apoi duceti-l la magazinul de unde l-ati luat”
Client: „Chiar? Este chiar atat de grav?”
Operator: „Da, ma tem ca da”
Client: „Bine, atunci. Ce sa le spun??”
Operator: „Spuneti-le ca sunteti al dracului de tampit pentru a avea un computer!!!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.