La consultatie

Nimic nu e mai jenant ca atunci cand te duci la doctor si receptionista te intreaba care e problema pt care ai venit, intr-o camera plina de pacienti, si cand nu e sigura ca a inteles repeta cu o voce puternica „Crezi sau esti sigur ca ai hemoroizi?”
Asadar, un batranel de 86 de ani intra in cabinetul superaglomerat al unui doctor, si receptionera il intampina:
– Buna ziua, domnule, care e problema care va aduce azi aici?
– Am o problema cu p..a, raspunde el.
Receptionera, iritata, se ratoieste la el:
– Nu e frumos sa vorbiti asa intr-o camera plina de oameni
– De ce? M-ati intrebat care e problema si v-am raspuns
– Ati facut oamenii sa se simta jenati, explica receptionista. Ar fi trebuit sa spuneti ca aveti o problema la ureche, si cand erati singur cu medicul i-ati fi explicat problema dumneavoastra.
– Atunci nu ar trebui sa puneti intrebari al caror raspuns ar putea pune pe cineva intr-o situatie jenanta, si cu astea batranelul iesi din cabinet. Astepta cateva minute si apoi intra din nou.
Receptionista, zambind trufasa si bucuroasa ca l-a invatat o lectie, il pofteste
– Buna ziua, poftiti
– Am o problema cu urechea…
Receptionera da din cap aprobator, zambind victorioasa.
– Si care ar fi problema cu urechea dumneavoastra?
– Nu se mai pisa cum trebuie …

Spune-ti parerea!

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.